emilia

Informacje o firmie

Serdecznie witamy na stronie Saloniku obuwia "Emilia" znajdującego się w Kielcach przy ulicy Małej  19.                                                                                  

Zajmujemy się sprzedażą obuwia całorocznego, wizytowego i ślubnego. Posiadamy obuwie w rozmiarach od 32 do 35.

Istnieje możliwość zamawiania u nas obuwia w różnych tęgościach, jak również tworzenie różnych konfiguracji z istniejących wzorów.

Już od kilkudzisięci lat działamy na kieleckim rynku obuwniczym, w tym czasie wyrobiliśmy sobie markę solidnego partnera.

Współpracujemy z krajowymi producentami obuwia, znanymi z butów solidnych i wygodnych.

Buciki można zamówić telefonicznie.   WYSYŁKA GRATIS. PRZY PŁATNOŚCI PRZELEWEM. 

ZA PRZESYŁKĘ PŁATNĄ PRZY ODBIORZE PŁACI KLIENT, ZA ZWROT PŁACI W TYM WYPADKU SALONIK OBUWIA.

 

SALONIK OBUWIA "EMILIA" ROMAN GLEŃSKI

25-012KIELCE ul.MAŁA  19 TEL. 608 610 251

NIP 657-183-04-71  REGON 290773496

NUMER KONTA : 63 1050 1416 1000 0090 7472 5129

REGULAMIN SALONIKU OBUWIA EMILIA OKREŚLA ZASADY SPRZEDAŻY OBUWIA PRZEZ INTERNET. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA OZNACZA AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU.

 

  1. Salonik obuwia Emilia będący własnością Romana Glenskiego z siedzibą na ul. Małej 19, 25-012 Kielce  jest dostępny pod adresem internetowym: http:// www.malebuty.pl.

  2. Zamówienia w Saloniku można składać pod adresem internetowym: http://www.malebuty.pl.

  3. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie oraz przesłanie przez Klienta formularza zamówienia.

  4. Każde zamówienie jest potwierdzane telefonicznie lub drogą e-mailową w ciągu dwóch dni roboczych.

  5. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji, w przypadku zamieszczenia na formularzu zamówienia niekompletnych danych.

  6. Informacje o towarach zamieszczone na stronie Saloniku nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

  7. Ceny wszystkich  prezentowanych butów są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich.

  8. Dokonywanie zamówień i dostarczanie towarów poprzez Salonik jest ważne tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz innych krajów po wcześniejszym kontakcie ze Sklepem.

  9. Wypełnienie i przesłanie przez Klienta formularza zamówienia stanowi złożenie oferty zakupu w rozumieniu kodeksu cywilnego.

  10. Przesyłka dostarczana jest do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej. Na życzenie klienta buty mogą być wysłane Inpostem do paczkomatu. PŁATNOŚĆ  za towar przelewm lub przy odbiorze przesyłki. .Numer konta Saloniku obuwia Emilia : 63 1050 1416 1000 0090 7472 5129.  

  11. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności towaru i może wynosić od 2 do 21 dni roboczych.

  12. Salonik nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od siebie. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia Salonik niezwłocznie poinformuje o tym Klienta.

  13. W przypadku dokonania zmiany ceny towaru przez jego producenta przed zrealizowaniem złożonego zamówienia lub też czasowego braku zamówionego  towaru, Salonik niezwłocznie poinformuje o tym Klienta, który ma prawo w takiej sytuacji do odstąpienia od zamówienia.

  14. Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany na formularzu zamówienia.

  15. Sklep zastrzega sobie prawo do wysyłania klientom poprzez pocztę e-mailową broszur informacyjnych, reklam, itp.

  16. Salonik zastrzega sobie prawo zmiany zasad sprzedaży określonych w niniejszym Regulaminie.

  17. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są przez Sklep pod numerem telefonu 608 610 251, w godzinach od 11 do 16-tej w dni robocze.

  18. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostawcy towaru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostawcą protokołu reklamacyjnego.

  19. W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub nie zgodnego ze specyfikacją Klient ma prawo do jego wymiany bądź zwrotu.

  20. Wszystkie towary dostępne w Saloniku obuwia Emilia objęte są 24-miesięczną gwarancją.

  21. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować i przesłać na adres: Salonik obuwia  Emilia ul. Mała 19, 25-012 Kielce.

  22. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient.

  23. Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 22 poz. 271) istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Po terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. Jednocześnie informuje się, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się z Salonikiem pod numerem telefonu 608610251.

  24. Zwracany towar nie może nosić śladów używania ani nie może być z żaden sposób uszkodzony.

  25. W przypadku dokonania zwrotu produktu pieniądze przesyłane będą na konto bankowe wskazane przez Klienta.

  26. Koszty związane z odesłaniem towaru ponosi Klient. ( Jeżeli klient zapłacił za przesyłkę do siebie, za zwrot placi Salonik obuwia).

  27. W przypadku zwrotu towaru, obowiązkowe jest wypełnienie wysłanego razem z paragonem fiskalnym OŚWIADCZENIA O ODSTAPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ.

  28. W przypadku zwrotu towaru lub jego wymiany podstawą do zwrotu lub wymiany jest załączany paragon wystawiony przez nasz sklep dla danej pary obuwia. Podstawą do zwrotu pieniędzy za uznaną reklamację również jest paragon wystawiony przez nasz sklep dla danej pary obuwia.

  29. W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa


W skrócie: Jeśli Kliencie chcesz zwrócić obuwie albo zamienić to wyślij do nas maila lub zadzwoń. Wszystko wytłumaczymy

Szanowni klienci,

z dniem 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochronyosób fizycznych w związkuz przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/467/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych tzw. RODO).

 


Sklep nie tworzy bazy danych klientów do ich przetwarzania. Dane osobowe Klientów (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail) traktowane są jako informacje w najwyższym stopniu poufne bez dostępu do nich osób trzecich i służą tylko i wyłącznie do komunikacji pomiędzy Klientem a Sklepem. Sklep nigdy nie udostępniał danych swoich klientów